onsdag 28 januari 2009

Yoga

Var iväg på ett yogapass nu på kvällen. Skönt med sambon hemma igen så att man kan komma ut och röra på sina lurviga :) Det var första gången jag var på yoga, och jag kommer definitivt att gå igen! Synd bara att det är så svårt att få plats... Man får skriva upp sig från gång till gång, och listan kommer upp en vecka innan. Alltså skulle vi skriva upp oss för nästa vecka idag, men det var redan fullt, hur nu det kan gå till, och så har det varit varje gång vi skulle skriva upp oss? Nu kom vi in enbart på reservplatser. Det är lite synd, för helst vill man ju gå varje vecka.
Det roligaste var i alla fall en ung kille framför mig som råkade släppa väder - världens ljudligaste dessutom! Kände att skrattanfallet var nära- kunde inte titta på min kompis eftersom jag hörde hur hon också kämpade för att hålla sig för skratt... :) Visst, det är sånt som händer, men det är väl ganska typiskt att det just då var alldeles tyst i rummet (och jag kan säga att yogaläraren pratade rätt mycket hela tiden :)) och musiken knappt hördes. Men skoj var det!

4 kommentarer:

  1. hahaha...duktiga du som lyckades hålla dig för skratt...e inte så säker på att jag skulle fixat det*asg* naturligt ..japp, men ändå "skitkul"ju:)
    Fina kort på dina små flickor. vad kul att de bor i närheten med flattar...då stöter vi säkert på varandra någon gång:) vad heter kenneln?

    SvaraRadera
  2. yoga ahr ajg aldrig provat men ska ta mig i kragen att börja simma igen.. Du frågade objektiv
    ett bra allround är 50-200 F74.5 ofta bra pris ljustarkare får man betala så mycket mer.. har tagit massor med foton har det gärna på vid porträtten ajg tagit (nu ahr jag fasta gluggar som ska provas till porträtt) men det är en jätte bra glugg. fata gluggar med macro funktion om man kryper runt men ett zoom kommer man närmare du kan zooma in allt om det inte är för långt håll.
    kram

    SvaraRadera
  3. Har dem era nr så dem kan ringa er om det blir en yogaplats ledigt?

    Jag prövade på yoga men det var inget för mig. Då tyckte jag bättre om pilates.

    Vicki

    SvaraRadera
  4. Japp, de har våra mobilnr, så de ringer om det blir någon plats över, det var så vi kom med i går, så det är bara att hoppas att det är någon annan som hoppar av! :)

    SvaraRadera