fredag 2 januari 2009

Nytt

Hej och välkommen till min blogg!
Ska försöka mig på det här med bloggning! Jag har alltid önskat att jag kunde vara lite bättre på att skriva dagbok, men den drömmen tycks aldrig gå i uppfyllelse, så jag tänkte att jag skulle testa det här istället eftersom man använder datorn praktiskt taget varje dag. Hoppas bara att jag tar mig tid att skriva lite för min egen skull. Dessutom är det många som "tjatat" om att jag skulle göra en hemsida för att kunna visa upp de smycken jag gjort, detta verkade dock lättare än en hemsida (tror inte att jag har tålamod att sätta mig in i allt som krävs för en hemsida? :)). Ska snart lista ut hur man gör för att lägga in bilder här så kan jag börja "sprida" denna sida stället! Jag kommer alltså att blogga om det mesta och ska försöka visa lite av mina alster i bla kortmakeri och "smycketillverkning". Hoppas ni hittar något intressant!

/Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar