tisdag 27 januari 2009

AAAHHH!

F-N!!! Allting kör ihop sig nu känns det som... Varför ska allt hända när J är borta? Ella är sjuk, så jag kommer inte utanför dörren, F skulle till tandläkaren i morgon, men jag kommer som sagt inte dit (måste komma ihåg att ringa och byta tid!), besiktning nu på morgonen, och både mamma och pappa skulle iväg så de kan inte vara hos Ella, så jag får väl bylsa in henne i någonting och ta med henne... Och som om inte det vore nog så somnade jag med tjejerna igår så när jag kom ner här på morgonen stod datorn på, alla lampor lyste- och jag hade glömt anmäla vab för Ella! :( Man har ett helt dygn på sig att anmäla, men det räcker tydligen inte för mig... :) Får se om det går att fixa till på någe vis?
Nu ska jag ta och bylsa in lillfia och ta mitt straff hos besiktningsgubbarna... fortsättning följer väl på den visan...

2 kommentarer:

  1. usch för sjuka ungar, usch för F-kassan:/ ännu mer usch blä o fy för besiktingen... det o tandläkaren till hör inte min gilla mycket klubb=) Lycka till pp/med allt!

    SvaraRadera
  2. Hu, hoppas dagen slutade väl ändå! Men det är verkligen visset när allt börjar strula:(

    Kram, Sonja

    SvaraRadera