måndag 12 januari 2009

Scrapbook


Här kommer några bilder på layouter jag gjort under jul. Det är de första jag gjort, jag har kommit på mig själv att jag är en riktig samlare (fråga min sambo, han har ju förstås kommit på det för LÄNGESEDAN! :)), så jag har nog fått lov att samla på mig en massa "scrapbook-saker" innan jag började på allvar. Jag har en massa idéer i huvudet, men jag måste ha alla saker framför mig innan jag kan börja.
De här korten är tagna för ca två år sedan på min äldsta dotter och jag har alltid velat göra något speciellt med bilderna men inte vetat riktigt vad. Jag är ganska nöjd med resultatet iaf!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin layout det blev. Jag gillar verkligen dina vingar. Tack för kommentar i min blogg. Det värmer!
    Du får gärna länka till mig. Jag ska samla lite kraft att fixa länkarna - att en så enkel sak ska kännas så jobbigt...

    SvaraRadera
  2. Oj denna Lo gillar jag verkligen! Jag länkar till dig på min blogg!
    Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Det är helt ok, bara länka på du.

    SvaraRadera