tisdag 6 januari 2009

Mat

Har nyss kommit hem från mamma och pappa. Vi blev ditbjudna i dag på köttfärssoppa och en massa annat gott. Tänk att det alltid är så gott med mat hemma hos dem. :)
Vill även passa på att säga tack till dig Jessica för hjälpen med "etiketterna". Tror att jag ska få kläm på det, men jag återkommer säkert med en massa frågor...

Jag skickade in en del av mina layouter till Pappersvinden igår, och idag var de med på hemsidan, det var så roligt att se, tycker jag! Jag ska önska mig presentkort där när jag fyller år, så kan man gå och njuta!

1 kommentar:

  1. Du är så välkommen att återkomma när du behöver! Jag fick en riktigt inspirationsboost av dina LO´s hos Pappersvinden, så jag tänkte försöka mig på att lifta en av dem.. Återkommer med bild när det blir klart :-)

    SvaraRadera