fredag 23 januari 2009

Hmmm...

Shit, vad jag har varit dålig att skriva den här veckan! Orken har bara inte infunnit sig, har ju en massa kort i kameran som egentligen bara är att lägga in (ja, lite justeringar kanske behövs göras :)) men jag får göra som vanligt och lägga in alla på en gång :) Skönt att det äntligen är fredag i alla fall!
I helgen blir det en massa småpyssel hemma; åka till tippen med en massa skräp, tvätta bilen, köpa nya skridskor till tjejerna (de växer ju så otroligt snabbt!), köpa benskydd till F, kanske hinna åka skridskor en sväng - och, ja! Idag ska jag åka och inhandla lite pyssel, så det blir nog lite roligt pyssel för min del också! (För det är väl minst 30 timmar på ett dygn, va!?! :))

2 kommentarer:

  1. När pyssel-inspirationen faller över en så har jag alltid trott att dygnet har minst 30 timmar. Plus att allt det där runtomkring sköts av andra inneboende...?!

    SvaraRadera
  2. haha..minst det dubbla skulle man ju önska ibland...eller ganska ofta föressten;) kikar in o säger hej..eftersom jag ser att du är dalkulla liksom jag;)

    SvaraRadera