söndag 11 januari 2009

Helg

Det var en lagom skön start den här veckan med tre dagars jobb och en lugn start för barnen i skolan. Det har varit mycket skridskor på fritids, och det tycker de roligt! Nästa vecka drar det i gång igen på allvar med aktiviteter och allt vad det innebär. Det blir nog mycket utegrejer i skolan också. Idag var vi iväg en sväng och åkte skidor också, eller ja... tjejerna åkte i alla fall. Jag sprang runt och försökte knäppa kort på dem. Ska lägga ut bildbevis så snart som batteriet har laddat klart till kameran.
På fredag fyller jag 30 år. 30!!! Kan det vara sant? Jag föreställer mig själv som absolut högst 25, absolut! Tycker bara att det är barnen som växer, men vi vuxna står still. Jag menar, jag får ju faktiskt visa leg på systemet! Jag visade självmant fram det till jag var 25, sen vart det lite pinsamt, eftersom jag själv inte tycker att jag ser SÅ ung ut. Men nu får man väl ta det som en komplimang! :)
Ska ha en födelsedagsfest för nära och kära om ca en månad, så det händer dock inte så mycket på min födelsedag. Men kanske sambon har hunnit in till pappersvinden och hittat nåt roligt?
Apropå Pappersvinden så var jag in där både i torsdags och i fredags och gottade mig. Det finns så mycket roligt och man får så mycket inspiration av att bara titta. Jag antar att man ser ganska rolig ut när man bara går och glor! :) Har hunnit gör tre stycken LO:s, det kommer bilder på dem också så småningom...
Är det läggdags nu mån tro?

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tänkt haka på Dagens foto :-) Ser framemot att få se dina bilder! Och tack för berömmet, ska svara på din fråga i min blogg under dagen :-)

    SvaraRadera