torsdag 11 november 2010

Vab

Var hemma och vabbade med Ella idag, hon har ont i halsen och är snuvig. Vi har ändå haft en mysdag med lite UNO-spel, och så hittade jag ett gammalt spel som jag hade när jag var liten. Är det någon som kommer ihåg "lusen"-spelet? Man slår en tärning och så ska man bygga ihop en lus av olika delar. Inte så mycket hjärngympa, så det passade bra idag! ;)

Vi har även fått lite pysslat på övervåningen, vi satte in lite kort i ramar och fixade och donade lite. Tjejerna och jag har bestämt att vi ska göra en egen paket- julkalender, vi ska sy en stor julkalender av gamla tyger vi hittat här hemma, så vi får väl se hur den kommer att se ut!

Blir nog hemma med Ella imorgon också, så då kanske jag kan få lite bilder redigerade så att det kommer upp något här på bloggen, har ju en hel del layouter som fortfarande bara ligger och väntar på att bli fotade!

Nu blir det kväller!

Go´ natt!

1 kommentar:

  1. Hej hej! Ja det är skönt att det äntligen kommit lite fler smaker. Jag kör också på tre smaker nu, med skillnaden att nu har jag valt vilka smaker. Jag kör grönsak och som två chokladsorterna.

    Ja det har gått över förväntan för mig. Men så har jag mycket att bli av med också. Tror att det kan vara en bidragande faktor.

    Såg att du också rensat ur din garderob. Det är en sån skön känsla att se högen med urkrympta kläder växa. :O) Då mår man bra.

    Jag har tänkt köra halvfart i ca 1½ månad när jag nått 30 kg. Kör igång med helfart igen i mitten av januari, som planen ser ut nu i alla fall.

    Lycka till med resten av helfarten!
    Kram Emma

    SvaraRadera