onsdag 17 november 2010

Step up:en igår blev inte lika jobbig som förra veckan, men lite slut i kroppen var jag allt. Men det gjorde inget för efter passet fick jag beröm av passinstruktören som sa att hon tyckte att jag hängde med bättre och tog ut rörelserna mycket mer än innan. Och så kan det ju vara också; jag känner ju själv att jag orkar ta i mer på passen, så det kanske också är det som gör att jag känner mig tröttare? I kväll blir det zumba, och på lördag skulle de ha ett extrapass kl 10 som jag också skrev upp mig på! :)

I dag på förmiddagen var Flisan och jag i väg på lekterapi igen, jag satt utanför och målade lite medans jag väntade. Det är en gång kvar nu, sen får vi se vad som händer...

Blev inget pyssel igår, jag somnade på soffan med sambon efter träning och dusch istället... I morse vaknade vi av att hunden stod och gnällde nere vid halv sextiden... Inget roligt alls, men jag slängde på mig ett par tofflor och morgonrocken, och när jag kom ner för trappen var det SVINkallt nere i hallen! Då hade hundj-ln lyckats öppna altandörren och ville gå ut! 16 grader var det på nedervåningen :( Tur att luftvärmepumpen lyckades på upp temperaturen snabbt igen! Inser nu att vi måste försöka fixa handtaget (som inte går att låsa!) till altandörren illa kvickt!



Rörelseglädje:

Måndag: Intervallträning på löpbandet 20 min

Tisdag: Step up pass 60 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar