fredag 19 november 2010

Lite bilder...

Ja äntligen kommer det lite bilder i bloggen! Ser lite trist ut när det bara är text... Det här är några av alstren jag gjorde till Magdas scrapfeber, fler kommer i morgon. Jag hade bara två utmaningar kvar så hade jag gjort alla, men det blev lite tight med tid, och när jag började med näst sista utmaningen lyckades jag skära mig rejält i fingret, så då var det lika bra att lägga ner!

Det här första kortet och layouten var en och samma utmaningen, man skulle använda två papper ur ett kit som man beställde innan, och sedan skulle man göra ett stort alster (layout för min del), ett mindre (kortet), och sedan ett minialster, och där altrade jag en tändsticksask, men den kommer på bild senare.

Kort: "Till en cool tjej"


Layout: "En vän att lita på"


I den här utmaningen skulle vi använda något veckat (sidenbandet), något målat (de gröna målade ringarna) och något mjukt (bokstäverna i "you" som är av sammet).

Här skulle vi göra ett alster där ordet "Tacksam" skulle vara med.

Här skulle vi inspireras av en filmsnutt med rörliga bilder, och jag tog fasta på just det rörliga i filmen, eftersom Ella rör sig på bilderna, men även den ljusa atmosfären i filmen.

Jag har även lyckats redigera de första bilderna på mig själv som jag tog innan jag började med Xtravaganza, men de kommer lite senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar