tisdag 16 november 2010

En bra måndag!

Fick lite lyx på jobbet att ta en kollegas massagetid, så det blev en bra avslutning på dagen! Fick även hjälp av Ella med att göra kycklinggryta till resten av familjen när jag kom hem, mest gjorde hon iof läxorna, men det blev en trevlig stund i köket tillsammans iaf :) Käkade en halv soppa och skulle sedan åka iväg och träna en snabbis, men först hann jag in och väga mig. Vågen var snäll mot mig och visade hela -2,7 kilo på en vecka! Totalt är det nu -16,3 och det gör mig så lycklig! Mitt förut så orimliga och till synes ouppnåeliga mål att gå ner 20 kilo till jul känns helt plötsligt inte alls så omöjligt längre! Om det inte skulle bli så så deppar jag inte ihop för det, men jag har stora förhoppningar nu. Och vilken julklapp till mig själv, sen! :)

Jag hann även träna en sväng på löpbandet, körde intervaller i 20 minuter, och eftersom jag visste att jag inte skulle hinna köra så länge så körde jag på lite extra, och det känns i benen idag! ;) I kväll blir det step, och som det känns nu så kommer det bli lika illa med benen som förra gången...

Jag hann även med att pyssla lite igår, hann göra hela två layouter! Jag beställde ju Magdas Scrapfeberkit, och insåg nu att sista inlämningsdagen är nu på torsdag, så jag tänkte att jag skulle hinna få in något bidrag iaf, får se om jag hinner med något mer i kväll... Och, ja jag vet... lite bilder i bloggen borde ju också vara på sin plats snart...

Rörelseglädje:

Måndag: Intervallträning på löpbandet 20 min

1 kommentar:

  1. Grattis till de förlorade kilona. Blir ju perfekt till jul, då blir det inga problem med att köpa julklappar till dig. Din garderob behöver väl snart bytas ut till mindre storlekar. Det är väl nackdelen med att gå ner i vikt, kläder kostar pengar. Bra då att du passar in det till jul, så man kan önska sig kläder från tomten.

    SvaraRadera