torsdag 18 november 2010

Skön torsdag

Idag är hela dagen uppbokad; Kom till jobbet vid sextiden i morse, jag ska nämligen sluta tidigare för att klippa mig kl 13. Lyckades få till två tider till tjejerna också, fast den ena kl 13.30 och den andra 14.00, så mormor får agera taxi idag! Ska lyxa till det med både klippning och färgning! Annars brukar Jonas färga håret på mig, men nu blir det hos frissan (han ska väl också få lite lyx och slippa färga det nån gång! ;) ) Idag klipper vi oss hos Frisörtekniska utbildningen i Falun, och en klippning går på 170 spänn, nästan gratis mot vad man betalar i vanliga fall. En färgning där kostar 400 för medellångt hår, och eftersom jag betalar 370 för en vanlig klippning annars, så kan man ju nästan säga att jag får färgningen gratis ;) Ett långt inlägg om frissan, men jag längtar verkligen efter att få sätta mig i frisörstolen!

Först måste jag däremot fixa en present till en kille som fyller 8 idag. Det är min kusin, men han går i Ellas klass, så hon ska på bowlingkalas i kväll! Själv tänkte jag då åka ner till Xtravaganza och träna lite innan mitt första gruppmöte idag, och så tänkte jag försöka hinna med en stunds avslappning i de underbara massagefåtöljerna också!

Igår hann jag iaf scrappa lite till Magdas tävling, och idag är sista dagen för inlämning, så jag måste skynda mig att knäppa kort, fixa bilderna och lägga upp dem i forumet när jag kommer hem!

Tjing!




Rörelseglädje:

Måndag: Intervallträning på löpbandet 20 min

Tisdag: Step up pass 60 min

Onsdag: Zumba 60 min

1 kommentar:

  1. Hej Millan!
    Härligt att läsa om din träning och dina fantastiska framsteg! Stort grattis! Vi klipper oxå på frisörtekniska numer, otroligt proffsiga elever måste jag säga!
    Kram, hälsa girlsen!

    SvaraRadera