onsdag 10 november 2010

Snö, snö, snö

Idag är det alldeles vitt utanför fönstren, lite för tidigt om jag får säga det själv, men både ungarna och hunden är alldeles lyriska! Vi var till Kupolen förra helgen inhandlade vinterskor till hela familjen (=dyrt!), och de satt ju inte i vägen den här veckan...

Igår lyckades jag ta mig iväg på träning trots snökaoset, step up stod på schemat, och jag vet inte om det var extra jobbigt igår, men jag var helt slut i kroppen och mina ben ville inte alls göra som jag ville! Är fortfarande trött idag, och det var väldigt motigt att kliva upp ur sängen i morse... Hoppas att det inte är någon förkylning på gång bara.

Idag kom jag senare till jobbet eftersom jag var iväg på lekterapi med Felicia. Hon har struma och behöver pga det ta en del prover med jämna mellanrum, men eftersom hon har varit på väg att svimma ett par gånger när hon skulle ta proverna eftersom hon är väldigt spruträdd så får hon nu gå på lekterapi för att lära sig hantera rädslan. Hon har också en stor utredning som väntar för att reda ut om hon är mjölkallergiker. Hon har redan gjort ett test, men visade inget eftersom det ämnet "fattades" i hennes kropp, därför måste de nu ta nya prover från tunntarmen, och därmed måste hon sövas... Inget roligt att se fram emot om man dessutom är livrädd för sprutor! Hon har iaf börjat äta laktosfria produkter och hon märker själv att hon har mindre ont i magen nu, så antagligen är hon mjölkallergiker, men vi måste väl göra utredningen ändå.

En roligare grej att se fram emot är zumban i kväll! Får se om mina ben vill hänga med mig då! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar