tisdag 28 september 2010

My cool girl

GRATTIS till min älskade lilla 8-åring idag!
Just det, idag fyller Ella hela 8 år, förstår absolut inte vart tiden tar vägen! Men vad passar bättre än att visa en layout med "My cool girl" idag!?! Eftersom jag är så himla usel på att komma ihåg var papperen kommer ifrån så kan jag ju inte tala om det, men jag tyckte det passade himla bra till de här fotona på Ella i hennes cerise-rosa klänning. Bakgrundspapperet har jag inte gjort någonting med förutom att stämpla lite "prickar" under fjärilarna och i högra hörnet under kronan. Inte så mycket dekorationer förutom fjärilarna, lite band och halvpärlor.



Klippte ur en krona ur det ena papperet och satte ett band under, har också stämplat lite svarta "prickar".



Rosa och svarta fjärilar utstansade med MS punchar.

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar