onsdag 29 september 2010

Album - We are family



2 kommentarer:

  1. Jag älskar att fotografera så det händer titt som tätt. Ja vi får hoppas på sol i helgen. Höstens färger är ju så vackra!

    Idag när jag skulle köpa mat för nästa vecka hade dom ingen av chokladsorterna så det blir bara varma soppor för mig kommande vecka.

    Nej jag har inte kunnat prova dom färdiga dryckerna. Dom har inte haft dom i Varberg under hela tiden som jag hållt på. Nu hoppades dom att dom skulle komma in nästa vecka. Chokladen också... Dom verkar ju väldigt smidiga att kunna ha med sig när man ska iväg och så. Vill gärna prova dom. Har hört att melon/passion ska vara väldigt god.

    Jag har använt cayennepeppar i mina varma soppar. Riktigt gott med lite sting i maten. Jättegott i grönsakssoppa och kycklingsoppa. Prova det! Annars har inte jag vågat mig på några specialla kryddor. Ett tips för att göra vattnet lite roligare är att lägga i lite frysta hallon eller annan fryst frukt. Det är okej, så länge man inte äter upp frukten. Ger en väldigt god smak. I helgen körde jag hallon och citron.
    Det behövs precis som du skrev lite variation.

    Ha en fortsatt härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Åh va kul att du oxå ska vara med på Scrapfebern! Har du fått ditt kit än? Jag började fnula lite på utmaningarna igår och har gjort ett par redan... men det va rätt så kniviga utmaningar OCH för mig ett rätt så knivigt paket, jag hade nog inte köpt ett endaste papper själv... men det ska nog gå hoppas jag. Då får vi ju följas åt på Magdas forum oxå. :D

    Tycker dina layouter är så läckra, precis i min smak! :D Synd att vi inte hann pratas vid på mässan eller träffen i Karlstad, det hade varit roligt! Kram Emmeli

    SvaraRadera