onsdag 1 september 2010

Kallbad

På nåt sätt lyckades jag övertala mig själv att gå med i Nooks kitklubb, och för ett par veckor sedan fick jag mitt efterlängtade första paket! Allt material förutom tagen och "swirlarna" är från kitet, och det var så himla mycket material, så det lär komma många många fler layouter med dessa papper. (Jag har redan gjort några fler som ni får se om några dagar, men det finns fortfarande en hel del kvar :) )


Närbild på en av alla knappar, bokstäverna och swirlen som jag har gjort med ett stämpelset jag hade hemma.

Efter att jag hade lagt papperena som jag ville ha dem så tyckte jag att det blev lite tomt, så jag stämplade lite olika swirlar i olika storlekar, och vips så blev det lite mer liv i layouten! -Och liv kan lova att det var när Flisan skulle ta sitt första dopp i sjön tidigt i somras! :)

Tjing!

1 kommentar:

  1. Hejsan! Första gången jag tittar in hos dej, men du! Vilken härlig LO! Snyggt med alla swirlarna.

    SvaraRadera