torsdag 10 mars 2011

My sunshine

Nu har jag äntligen redigerat lite layoutbilder, så nu kommer det att hända lite mer här i bloggen ett tag framöver! ;) Det är både nya och gamla layouter, så det kanske händer att det kommer med någon som jag redan visat, det kanske visar sig att jag inte har så bra koll på läget som jag tror... :o

Det här är iaf en äldre LO som jag gjorde till SS i somras. Den blev lite "wild and crazy", men jag gillar. Kortet föreställer Jonas som ligger och latar sig vid badet, och himlen var alldeles blå med vita moln. Ett tag såg det ut som att det skulle bli världens oväder, men så sprack det upp och blev ännu finare - oj vad jag längtar till sommaren nu!



Jag har varit flitig med min lilla stjärnpunch från MS och stämplat stjärnor för glatta livet i olika färger för att få till något som liknar en regnbåge.


Här har jag stämplat olika swirlar "blomstjälkar" och sedan rullat pappersremsor till blommor. En rolig och fin effekt!

Idag blir det lunch ute med tjejerna på kontoret, hoppas det finns någon bra mat att välja på! Men det är bra att det är buffé så att man kan välja själv och utgå från salladen iaf.

I tisdags var det zumba, igår var det step (jag var ganska så slut i benen!) och idag blir det power och efter det Xtraträff. Jag hoppas att jag ska hinna lägga mig i deras massagestolar en stund idag, hann inte det förra veckan.

Ha en fortsatt bra dag!

/Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar