fredag 11 mars 2011

Dubbelpass

Jag hade bokat in mig på en halvtimmes power igår, och det var tillräckligt jobbigt och gav ordentligt med mjölksyra i musklerna. Men när ledaren frågade vilka som skulle stanna kvar på nästa pass, som var ett corepass, så var jag så dum och frågade om det fanns någon plats kvar ;) Så det blev två pass på raken, i och för sig "bara" en halvtimme vardera, men som sagt var jag ju redan slut efter det första... Lite träningsvärk i dag, men det är bara att hoppa på hästen igen, för imorgon blir det konditionsträning innan vi ska till Sportys lekland med tjejerna!

Jag hade även Xtravaganzamöte efter träningen igår, nu är det bara två gånger kvar innan vi går över på lifetime. Just nu tror jag att det "bara" är en i vår grupp som nått sitt mål, men vi andra är snart där! ;) Förra veckan hade jag gått upp lite efter att ha gått upp på halvfarten, och kanske även de goda hotellfrukostarna när vi var i Stockholm ;) Nej, det blev för mycket förlustande den helgen och dålig mat när jag var hemma och vabbade med Ella veckan innan. Men jag var iaf medveten om det och har nu tagit nya tag och hade gått ner nästan allt av det den här veckan! Nu orkar jag ju även träna mer när jag äter, så jag får helt enkelt spurta på in i mål! :)

Ha en solig och skön dag!

Kram Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar