onsdag 23 mars 2011

Helfart igen!

Ja, jag har nog glömt bort att berätta att jag har gått upp på helfart igen! Började i måndags, planen är att köra hårt i två veckor framöver, men jag får se hur långt jag kommit då och hur jag känner för att fortsätta efter det. Jag har ju knappt tio kilo kvar till mitt mål, så jag har tänkt att försöka ta så mycket som möjligt så fort som möjligt för att sedan gå över på lifetime. Men samtidigt vet jag att jag blev så oerhört trött på soppandet senaste gången, så jag tar två veckor till att börja med så får jag utvärdera sen. Samtidigt kommer ju våren och det blir ljusare, så då känns det ju som att allt går mycket lättare... Om man räknar lite kallt med att ta två kilo i veckan (drömscenario) så borde jag ju bli klar till påsk, och det vore ju underbart! Men som sagt; den som lever får se! ;)

Jag har funderat lite på något mål som jag skulle kunna ha att sikta på längre fram för att inte tappa fokus och "trilla" dit igen. Jag har inte kommit på något riktigt ännu, men på senaste gruppmötet vi had på Xtravaganza så skulle några stycken därifrån börja träna inför Tjejruset, och det tycker jag skulle vara ett utmärkt mål på vägen för mig! Inte för ouppnåeligt, och inte för litet heller. Sedan om det är flera från viktcentret som ska vara med så blir det ju ännu roligare! Redan i morgon var det träff, så då ska jag försöka hänga på!

/Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar