fredag 11 mars 2011

Edvin i yllemössa

Min kompis goa lilla son Edvin hade en sån skön yllemössa på sig i vintras, och det måste ju förevigas. Dessutom har han såna underbara smilgropar så man blir alldeles glad i kroppen!

För ett tag sedan köpte jag ett praktiskt verktyg från Martha Stewart som gör det lite lättare att skära ut cirklar. Jag gillar dessa tunna cirklar, men det är ju alldeles omöjligt att få till det bra på fri hand, så det här passade mig.


Bilderna på korten blir lite mörka när jag lägger upp dem på bloggen, har ni något bra tips på hur jag kan få dem bättre får ni gärna höra av er!


Papperen är från My Scrapbook Nook´s januarikit, men som vanligt har jag dålig koll var de är i från... Jag satte dit lite bling i form av en snöstjärna och en vanlig stjärna!

Som "vanligt" har jag punchat lite och satt dit ett veckat sammetsband som påminde om den mjuka mössan.

Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar