tisdag 3 februari 2009

Seg!

Hej hopp! Är som vanligt lite seg med bilderna, men de kommer! Håller däremot på att bli lite galen av att försöka beställa kläder på La Redoute, det går inget vidare... Har tydligen ett medlemsnummer där som jag använt för VÄLDIGT länge sedan, men den mailadressen som det medlemsskapet står på har jag inte kvar... så varje gång jag försöker skapa en ny användare frågor den otroligt snälla datorn om jag har glömt lösenordet (som de då skickar till den g:a adressen) - eftersom allt kopplas tillbaka till mig genom mitt personnummer! :0 GAAHHH!!! Får väl skapa ett nytt konto i sambons namn :) Då blir han nog glad! :)
Har iaf gjort ngt skoj idag. En jobbarkompis erbjöd sig att sälja ett av alla sina stativ till kameran, så nu har jag blivit med stativ (billigt, dessutom :)), så nu är det bara resten av grejerna som fattas :) tex ett telezoomobjektiv, ett makroobjektiv, en fjärrutlösare, en bouncer, hmmm... ja, listan kan göras lång, så det kan nog ta ett tag. Tur iaf att jag har kameran så att jag kan knäppa lite kort och lära mig lite under tiden!
Ja, just det! Tjejerna hjälpte mig att baka en plåt med "kärleksmums" idag också! Det blev riktigt gott! Kommer bilder i morgon, för nu vill sambon ha datorn (han tycker nog att jag har setat här alldeles för mycket på sista tiden! :) )
Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar