söndag 8 februari 2009

Utmaning...

Jag fick en fotoutmaning av Miss Muffin. Jag skall gå in i Mina Bilder, sedan till 6:e mappen och plocka ut 6:e bilden och berätta lite om den. Det blev den här bilden!
Hmmm... Ja..., jag ser ju ganska förskräcklig ut.. detta är innan jag får på mig make up:en på morgonen :) Närå, det är min sminkning till 2008:a års hallowenfest, tänk hur man kan få till det! Det var trevligare än bilden förtäljer i alla fall :)

Utmaningen går till:

Jessica
Elenors blogg
Hemma på landet
Sannasmamma
Ejris


Attans... hittade bara fem stycken (orkade inte leta mer... ), men det får gå ändå! :)

4 kommentarer:

  1. Hej du gumman!
    Tack för att du tänkte på mig.
    Jag är ju lite dålig med de där utmaningarna.
    Får så många så.:-)
    Ska se vad jag kan hitta.:-) Kramis Stina

    SvaraRadera
  2. Thankyou! Ska in och gräva i mapparna och se om jag hittar ett lämpligt foto! Jag tyckte du var rätt snygg!! Kram!

    SvaraRadera
  3. hihihih tack för utmaning men den är gjord redan... i veckan desutom=)
    http://ejris.blogspot.com/ men tackar snällt ändå=) Nackdelen att ha fler bloggar....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fräckt du är målad. Har du gjort det alldeles själv?

    Vicki

    SvaraRadera