måndag 23 februari 2009

Pyssel i helgen

Äntligen! I helgen har jag och älsklingen skruvat isär sängen som stod i gästrummet och plockat ut en massa skräp som legat där inne (tänk vad mycket skräp man samlar på sig! :) Rummet känns jättestort nu när sängen försvann. Håller på och filurar på hur jag ska det där inne... Har ett stort skrivbord nere i källaren (det nuvarande - och kolossalt kalla - pysselrummet) och ett mindre som jag tänkte ta upp först, men det tar nog upp halva rummet. Tror det får bli det lilla skrivbordet och sen har jag ett gammalt matbord i källaren (ibland är det iaf tur att man spar sakerna :) att ställa i mitten av rummet. Känns som att jag kommer att sitta mer där då, och ha mer översikt över vad man gör, och så får tjejerna mer plats också. Men först ska vi få upp en panelvägg och måla lite - sen blir det inflyttningsfest! ;) Kommer lite före- och efterbilder senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar