tisdag 17 februari 2009

AHHH!!!

Nu blir jag knäpp snart (man kan dock inte bli något som redan är, som min kära mor skulle ha sagt... men man kan ju alltid bli lite mer knäpp ;) )! Är inte så haj på det här med att ändra och lägga till saker i bloggen... Skriva kan jag ju, men sen... Har i alla fulla fall lyckats med att lägga upp en räknare på min kära blogg... men den som har fått syn på den längst ner på sidan kan även se att det ser ut som... ja, gröt skulle man nog kunna säga... Hur i helsike får jag dem uppspaltade snyggt under varann?!? Har testat med lite av varje, men inte kommit fram till något smart (inte i det här ämnet i alla fall :) Det där med programmering är inte min starka sida... Om någon kan förbarma sig över mig vore jag oerhört tacksam! :)

1 kommentar:

  1. Det blev likadant när jag provade en gång.... så jag gav upp, hehe:) Så är mitt tålamod tydligen:)
    Men lycka till, hoppas du får till det:)

    //Sonja

    SvaraRadera