onsdag 16 februari 2011

Trött på vintern...

Ja, det har ju faktiskt varit en jättebra med vinter i år med mycket snö och inte så mycket slask, fast det har ju varit väldigt kallt också. Men nu är jag ordentligt trött på snö, kyla och vinter! Jag vill ha vår, sol och värme! Fina pastellfärger på lätta, tunna kläder, kjolar och klänningar, kunna gå på promenader utan att behöva bylsa på sig en massa kläder som gör att man hinner tröttna innan man ens kommit utanför dörren, jag vill klippa mig och färga håret och ta en lång cykeltur!!








Dessa tillhör mina absoluta vårfavoriteroch finns att hitta på Ellos, undrar om någon kan förbarma sig att skicka dem till mig? ;) Fast jag undrar vad jag har för storlek!?!


Lite deprimerande inlägg kanske, men jag lääängtar efter våren! ;) Jaja, snart är vi där! Något roligare är i alla fall att jag börjat äta idag! Det var planerat att jag skulle starta med upptrappningen imorgon egentligen, men jag hoppade fram en dag och tog det idag istället, och jisses vad gott det var! :) Nu kör jag på med halvfart ett tag så får vi se vad som händer längre fram. Har ju "bara" åtta kilo kvar, men om det går segt så kan jag ju alltid ta en vecka med soppor senare.

Igår var Jonas och jag till gymmet och det var också himla skoj, orkade mycket mer nu än bara för ett par veckor sedan. Zumban var inställd så jag körde lite kondition istället. Jag brukar köra lite intervaller när jag kör kondition på löpbandet. Först går jag ganska snabbt för att sedan jogga/springa lite, sedan gå, springa, gå etc. Igår lyckades jag få till det så att jag orkade med sju stycken joggningar på 5 minuter, så totalt blev det en timmes konditionsträning med totalt hela 38 minuter springning, det är inte illa för att vara mig! :) På torsdag blir det bodypump, och jag lyckades dra med mig älsklingen på passet också, det ska bli riktigt skoj att testa på!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Härligt att få äta igen! Lycka till med dom sista 8 kilona. Jag har maaaassa kilon kvar! Jag längtar som en tok efter våren! Vill kunna gå ut utan en tjock jacka! Ha det gott!

    SvaraRadera