onsdag 26 augusti 2009

Träningsvärk!

Huga, idag är jag stel lite här och var... Det var så himla skönt på steppen igår, jag var alldeles slut efteråt. Jag hann även inhandla ett par skor innan träningen, var ju lite tvungen till det eftersom jag inte kan ha de andra inne längre. Skorna var sköna, om än i dyraste laget... Prutade dock till mig ett par riktiga strumpor att träna i :) Jag fick testa att gå/jogga på löpbandet i affären, så att jag skulle få ett par riktiga skor som passar för mig, det kändes bra. Jag lyckades även handla lite presenter till tjejerna, dock hittade jag ingen väckarklocka till Ella, så jag får nog leta vidare.
I morgon är det föräldramöte på skolan, båda tjejerna har samtidigt, så det blir väl till att springa emellan som vanligt. Men innan det ska jag och väga mig på VV, hoppas verkligen att det har hänt något på vågen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar