fredag 21 augusti 2009

Nya tider

Jahapp, då var det vardag igen och kanske dags att ta tag i livet igen ;) Förra veckan skrev jag in mig på viktväktarna i stan, ett steg på vägen! Har testat GI-metoden ett par månader för ett tag sedan, men det funkade inte alls! Jag gick snarare upp. Vet inte vad vi gjorde för fel, följde menyerna helt, men det ville sig inte så då gav jag upp! Har även börjat träna igen efter sommarens uppehåll, både på step-up på gymet och är ute och går i elljusspåret med Nemo. Det är så himla skönt att gå där nu!

I oktober har vi bokat en resa till Kreta för hela familjen, första utlandssemestern för oss alla, vi har helt enkelt inte haft råd förrän nu när vi fick tillbaka lite på skatten. Tjejerna är väldigt spända och pratar varje dag om det: "Tänk att vi ska flyga för första gången!", "Jag längtar till oktober!", "kommer vi att se molnen från planet?" etc etc. Resfebern börjar i tid, tror jag! :)

Scrappat har jag inte hunnit med så mycket, eller jag har nog pysslat lite, men mest gjort album till alla som lyckas fylla jämt i år, det är en hel del! :)

I september fyller tjejerna år så det är dags att börja leta presenter, egentligen ganska enkelt eftersom näst intill det enda som gäller nu är High school musical och Hannah Montana :)


Millan

2 kommentarer:

  1. Roligt att "se" dej igen! Lycka till med höstens alla projekt!

    SvaraRadera
  2. Hej du - har inte tittat in här på länge... sommaren har varit full... liksom för er ser jag:) Förstår er vad gäller utlandsresor... svårt o prioritera o få till allt man vill alltid - men ni kommer säkert o uppskatta veckan där massor!!! Hoppas allt går bra!

    //Sonja

    SvaraRadera