måndag 24 augusti 2009

Lite sommarbilder...






Första veckan på min semester åkte vi till Dalsland och hälsade på en av mina bästa kompisar och hennes man. Deras liv går på högtryck just nu, de gifte sig för ganska precis ett år sedan, håller på att bygga hus för fullt, och väntar barn i oktober! Ja, de har att göra ett tag framöver! :)
Vi kikade lite på husbygget och gick runt lite där deras tomt kommer att bli. Vi hittade en hel massa vildsmultron på tomten som var både goda och fina att knäppa kort på.

Både igår och idag var jag ut en sväng här i elljusspåret och gick/joggade en vända, och i morgon blir det step-up! Först måste jag bara in på stan en sväng och kolla om jag hittar ett par nya gympaskor, eftersom jag nu har börjat använda mina ute... Sedan måste jag även lösa ut ett par ryggsäckar som jag la undan till tjejerna i present, hämta ut Felicias nya strumamedicin (hennes värden låg lite högt på senaste proverna, så hon ska få en lägre dos..), köpa allergimedicin till Ella, köpa en väckarklocka till Ella i present (eftersom det verkar vara helt omöjligt att få upp henne redan...), och så handla lite mat... Ja, men så där då! Då har ju hela lönen tagi slut även den här gången! Vilken tur att det tog slut så man slipper fundera vad man skulle göra med pengarna annars... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar