onsdag 25 maj 2011

Tjejruset here I come!

Börjar fundera lite smått vad det är jag gett mig in på... För ett tag sedan anmälde jag mig till Tjejruset genom Xtravaganza. I kväll är det alltså dags. Visst har jag tränat och faktiskt varit ute och sprungit (läs jogga i lagom lunka-på-tempo!) några gånger, men det är inte så att jag tror att jag tar mig genom hela passet genom att bara springa. Jag får väl helt enkelt varva och gå när jag behöver! Var ute i måndags och sprang lite och jag fick himla ont i menisken. Det känns bättre nu, men jag inser att jag måste ha bättre skor för att kunna springa på asfalt, men det är ju lite sent påtänkt nu, så jag får helt enkelt ta den smällen den här gången!

Återkommer med rapport senare hur det gått! Håll tummarna för mig nu! :)

Kram Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar