lördag 2 april 2011

Är sååå glad!!

Den här dagen kunde inte ha slutat bättre! En helt suverän pyssel- och shoppingdag är slut efter en heldag i Avesta. Hittade en hel del roliga saker hos butikerna där och fick två layouter och tre kort gjorda. Alla var iof bidrag till de olika tävlingarna som de deltagande butikerna hade, men det var jätteroliga tävlingar och det är alltid kul att utmana sig själv!

Jag vann ett utlottningspris på en av tävlingarna som Inkywings hade, men det bästa av allt var förstapriset som jag vann hos Mazzarin; nämligen att vara gästdesigner hos dem i ett halvår!! Jag är så otroligt glad och stolt och det ska verkligen bli superkul! :) Tack för förtroendet! Kortet som jag vann med tog de med sig för en vidare tävling så det kan jag tyvärr inte visa upp nu, men det kanske kommer senare.

Nu ska jag gå och kika lite på mina nya fina saker, och fortsätta vara i min lilla lyckobubbla! :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar