söndag 12 april 2009

Dagens foto #95, 090405



Idag var det dags för skönsång med kören igen! -Förlåt Elenor att jag inte sa till dig! :) Det var faktiskt knappt att jag kom ihåg det själv! Flisan sa på lördag kväll att hon trodde att hon skulle sjunga i kyrkan på söndag... "Men det är ju imorgon!" "Jaha, OJ då!" Ja, jag tror ju inte att vi var de enda som inte riktigt hade koll på det där... Det var bara 4 tappra själar som var där och sjöng - men riktigt fint sjöng de, och publiken ropade in dem igen, så de fick ta om en sång en gång till, så det var lyckat för dem! Sötnosar :)

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag var bortrest! Men nu är jag hemma, kommer på nästa framträdande!

    SvaraRadera
  2. Så söta... o vad kul det hade varit o kunna sjunga faktiskt:)

    /Sonja

    SvaraRadera