onsdag 4 mars 2009

Huvudet sprängs...

ja, det känns i alla fall som att det ska göra det snart, sprängas, alltså. Gick hem från jobbet igår med en blixtrande huvudvärk och var alldeles svimfärdig. Har lika ont i huvudet idag, och är trött som jag vet inte vad...
Var hos en kompis i Stockholm i lördags, hon hade 30-årsfest. Det var supertrevligt, kul att träffa hennes kompisar där också. Åkte tåg dit på lördag fm och hjälpte henne lite med maten, tillsammans med två av hennes kompisar där. Sedan vart vi uppe alldeles för länge (04:30) :) och sedan var det dags att sätta sig på tåget hem igen kl 12... det var lite segt :) Trodde först att det var därför jag hade ont i huvudet och var trött, men det blev lite långsökt i tisdags, tyckte jag. Sen upptäckte jag att jag hade feber, ytterst lite, men iaf feber :( Blir hemma från jobbet i morgon också. Det tråkiga är att jag är så trött att jag inte ens orkar ta mig för att pyssla, och då kah jag lova att jag är trött! Men det är väl kroppens sätt att säga ifrån. Nu återgå jag till soffan igen. Ska uppdatera med nya bilder snart också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar