måndag 30 mars 2009

Dagens foto #84, 090325

Denna LO lämnade jag in till Pappersvinden till deras tävling på 3-årsdagen. Jag kan ju visa den nu eftersom jag lägger ut dessa "dagens foton" lite i efterhand. Det tar tyvärr ett tag för mig att få ut dem, så det blir inte att foto utlagt varje dag, men jag kommer i kapp så småningom! Tyvärr vann jag inte med denna LO, men den som vann var superfin, och jag vann i en annan tävling i stället, nämligen speedscrap som var på plats i lördags hos Pappersvinden. Det var superkul, om än en aningens stressigt! :) Vi fick ett färdigt kit och sedan hade vi 20 (!) minuter på oss att få ihop en LO - tur att man inte är tvungen att arbeta så i vanliga fall! Även om man skulle få hur mycket som helst gjort då! :)
Just det! Glömde ju att jag även vann tävlingen där man skulle göra ett födelsedagskort och lämna in i butiken! Har tyvärr ingen bild på kortet, men det kommer nog upp så småningom! Nu är det bara en tävling kvar, och där skulle man göra om en rund burk i vintagestil, den bilden finns på Pappersvindens hemsida, men det var också väldigt många fina bidrag inskickade, så jag tror inte jag har någon chans - men det sista som överger en är HOPPET!
Kram å go´natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar