fredag 27 augusti 2010

Clean and simple...

Läste ett inlägg som Maritha gjort på Svensk Scrapbookings hemsida om att scrappa just clean and simple, något som jag omedvetet anammat på sistone. Vet inte om det är för att jag blivit för lat för att leta och montera en massa dekorationer... ;) Nej då, men jag är nog en "periodare" så jag kör väl så här ett tag så blir det kanske något annat sen?

Här är iaf en LO på Ella från skolavslutningen i våras, förstår inte alls vart tiden tog vägen, inte känns det som att sommaren redan är slut!?!



Gjorde en egen pebble (glasdekoration), det syns väldigt dåligt på den här bilden, men det är ett hjärta i blomman som jag satt dit under glasbubblan.

Inte mycket dekorationer alltså förutom lite snöre wellpapp och en glasbubbla, ja och så lite papper förstås! ;)

I morgon kommer en ny lo enligt C&S.

Ha det gott!

/Millan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar