tisdag 27 juli 2010

Bröllopstårta


Jag fick i uppdrag av en jobbarkompis att göra ett bröllopskort, men varför göra det enkelt för sig? ;) Samtidigt hittade jag en utmaning hos Pysslotekets blogg att göra ett tårtrelaterat alster, och genast började de där små gubbarna och gummorna som bor i mitt huvud att springa runt runt runt...


En tårta fick det bli och jag satte i gång att göra stommar av lite hårdare papper.


Jag hittade även detta söta duvpar som bara legat och väntat i sina gömmor på att få komma fram och göra lite nytta, och visst passade de bra här!?!


Hittade också en finfin dikt på nätet som jag skrev runt "tallriken".


Om man lyfter på själva tårtan så kommer hälsningen fram...


Lite pärlfloss, blommor, blad, spets, halvpärlor och en massa lim senare så blev det denna tårta!


Ha det gott!

/Millan

4 kommentarer: